محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 55848

طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تهران


فایل PDF طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تهران 1386

از آنجائی‌ که‌ طرح جامع‌ حمل‌ و نقل‌ و ترافیک‌ تهران در ارتباط تنگاتنگ‌ با طرح جامع‌ شهرسازي است‌، ارائه‌ جزئیات این‌ طرح منوط به‌ تائید اولیه‌ طرح جامع‌ شهرسازي گردید . با توجه‌ به‌ اتمام طرح جامع‌ شهرسـازي تهـران در سال ١٣٨٥ وترسیم‌سیماي کلی‌شهر تهران و به‌ موازات آن تهیه‌ طرح جامع‌ سیستم‌ حمـل‌ و نقـل‌ ریلی‌ شهر تهران با همکاري شرکت‌ سیسترا، جزئیات طرح جامع‌ حمل‌ و نقل‌ و ترافیک‌ تهران با تشریح‌ اجزاء مختلف‌ قابل‌ ارائه‌ خواهد بود . این‌ گزارش اولین‌ جلد گزارش طرح مذکور اسـت‌ در ایـن‌ گـزارش نخست‌ به‌ تشریح‌ چشم‌انداز، اهداف و ضرورت هاي طرح جامع‌ حمل‌ و نقل‌ و ترافیک‌ تهران و ترافیـک‌ شهر تهران پرداخته‌ شده است‌ . سپس‌طرح هاي فرادست‌ این‌ طرح یعنی‌ طرح جامع‌ شهرسازي تهـران و همین‌ طور طرح توسعه‌ بلندمدت سیستم‌ حمل‌ و نقل‌ ریلی‌ تهران و همچنین‌ طرح هاي جامع‌ حمـل‌و نقلی‌ که‌ در گذشته‌ براي تهران ارائه‌ شده اند مورد بررسی‌ و تحلیل‌ قرار می‌گیرند.

در ادامه‌، وضعیت‌ موجود سیستم‌ حمل‌ونقل‌ و ترافیک‌ شهر تهران در دو بخش‌ تقاضا وعرضـه‌ تشریح‌ می‌ گردد. از آن جاییکه‌ ارائه‌ طرح ها در بخش‌هاي مختلف‌ نیازمند آگاهی‌ از وضعیت‌ آینده حمـل‌ و نقل‌ و ترافیک‌ در تهران است‌، مدلی‌ براي پیش‌ بینـی‌ وضـعیت‌ آینـده سـاخته‌ شـده اسـت‌ کـه‌ در قسمت‌هاي بعدي به‌ تشریح‌ کلیات این‌ مدل پرداخته‌ می‌ شود. پس‌ از معرفی‌ مدل حمل‌ونقل‌ و ترافیک‌تهران، وضعیت‌ آینده سیستم‌ حمل‌ونقل‌ و ترافیک‌با اتکا به‌ آمار و شاخص‌ ها مورد بررسـی‌ و تحلیـل‌ قرار می‌گیرد.

 

فهرست کلی طرح :

-چشم انداز، اهداف و ضرورت های طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تهران

-بررسی طرح های گذشته حمل و نقل و ترافیک تهران و طرح های فرادست

-بررسی وضعیت موجود حمل و نقل تهران

-تشریح روش مدلسازی حمل و نقل شهر تهران

-برآورد میزان تقاضا و توزیع و تفکیک آن در سال 1404 برای شهر تهران

-دستاوردهای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک تهران تا سال 1404


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

ارائه مطالب و داده های مکانی در حوزه ی برنامه ریزی شهری و روستایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما